svncgldgn Kdrozdmr3455 çok geçmiş olsun zamanla olabiliyor inşallah sağlıkla kavuşun ama bence siz takip edin yine şeker ve tansiyonu 🌺
Merve_anne42 Kdrozdmr3455 önceden vajinaya baskı yapıyordu bebek sanki doğacak gibi ama bu aralar yapmıyor doktor dedi bebeğin kafası rahme yerleşmis o yüzden öyle hissediyormuşum