Kdrozdmr3455
Aynı şekilde bende de şeker yok ama sınıra dayanıyor o yüzden onu da sürekli ölçüp takip ediyorum, ama bunları panik atak da tetikliyor büyük ihtimal çarpıntı vs yapıyor bende de doğum yaklaştıkça tekrar olacak gibi bir his geliyor inşallah olmaz heyecan yapıyorum arada korkuyorum ilk gebelik olunca. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebklerimizi 🌺🤗