_Minik_ Pembesarelle2 ilacı kullana bilirsiniz ama daha yeni hamilesin, ilk önce doğal yollarla bastırmağa çalış. Ayva, kivi, tuzlu kraker, ayçekirdeği falan iyi geliyor. Baktın etki etmiyor o zaman ilaç kullan
aslip7 Pembesarelle2 doktorum gece 2 sabah 1 öğle 1 yazmıştı ama benim sadece akşam bulantılarım olduğu için akşamları 2 tane içiyordum 22.haftama kadar kullandım
Nergizgokce Pembesarelle2 merhabalar prilami düzenli şekilde kullanirsaniz çok güzel bi ilaç gerçekten 8 haftada başladı bulantılarim 20. Haftaya kadar sürdü ben 16 dann sonra bıraktım prilamı baya hafiflemisto çünkü vucudumu alistirmak istemedim daha fazla.. Çok bulantım oldugunda sbah oglen 1 akşam 2 şeklinde alıyordum ilaci yani günlük 4 doza kdar kullnabilirsin demisti eczacim ama hafifleyince gece 2 ictim sadece gun içinde içmedim hic. Sonra baktim yok bulanmiyor bıraktim yani diyeceğim düzenli kullan 🥰
Yasemin222 Pembesarelle2 benim çok aşırı bulantılarım vardı gece uyumadan 1 tane prilam birde sabah aç karına 1 tane içiyordum en azından hafifletiyordu
ezgi-esk Pembesarelle2 Gece yatmadan 2 gündüz çok bulantı olursa 1 tane daha içebilirsin 2 gebeliğimde de bu şekilde kullandım