Pembesarelle2 bende çok kötüydüm gece yatmadan iki kere gündüz halen kötüysen oglede bir tane iç dedi fakat sizin dediğiniz gibi gece bir tane içince rahatladım şimdi 16 haftadayim bir tane içiyorum icmeyeyim diye arada bırakırsam o günüm yediğimi cikarmakla geçiyor şimdilik bir tane ile devam ediyorum