Eminer Irmakelizim06 12 cd harbi acili cok kötü kanamam oldu gitim siradayim yanimda baska bi bayan agliyor nasi sanci cekiyor düşük yapmis kanamasi cok olmus sızlaniyor ona bakmak yerine lak lak yapiyor
esractn Eminer Aslında yok kadin dogum 10da salim erkaya var o iyi beğeniyorum onu ama her zamn olmuyor o genelde asistanları oluyor denk gelmek şans. 🤦🏻♀️ ben artık riskli gebe polikinligine gidiyorum tekini denedim iyiydi memnun kaldim, diğerinide yarın denicem bakalım.
Eminer Aysehkm bnde 12 cd coskun ümide gidiyorum bnde cok memnunum hastaneyw alismak biraz zor olsada
Aysehkm Eminer evet o doktorada iyi diyorlar canım ama sürekli annem diyo herkeze o beni rahatsız etmişti o yüzden gitmemiştim o beye ama iyi diye duydum
Pelinzade Irmakelizim06 ben orda Doğum yaptım yok uzman doktor giriyor külliyen yalan o altta bakan kızlar yok mu onlar doğurtturuyor eğer özel hocaya gitmiyorsan
Eminer Serpil321 zekai tahire gittim hic ilgilenmediler ya 1 subatta da detaylı ultrasyona randevu aldim bakalim nasi olacak birde cumaya 3 lü taramam var
seyma281015 Ben Zekai Tahir de Doğum yaptım. Allah beni birdaha oraya düşürmesin diye dua ediyorum hep. 2 ay önce de Yenimahalle eğitim araştırma da kürtaj oldum ordan çok memnun kaldım. Şimdi yeniden hamileyim inşallaj nasip olur da orda Doğum yaparım 🙏 12. Cadde çoşkun Ümit de Harika bir doktor seda bilir esmer yine çok iyi Rahime de anlayışlı. Hastane kötü olsa da iyi doktorları var oranın da
Eminer seyma281015 evet hastane kötü olsada coşkun ümit bey cok iyi kac ayliksin nerde doğum yapicsksin
Nil_19 MerveErsoyTra hangi doktora gidiyorsunuz? Ben hiç memnun kalmadım doktor tatmin etmedi beni. Birde randevuya rağmen 1 saat beklediğimi biliyorum. Dışardan Doğum fotoğrafçısı getirecekseniz orayı tercih etmiyorlar çünkü doğumhaneye giriş için extra 200₺ ücret istiyo hastane. Buda bana para tuzağı gibi geliyor😏
MerveErsoyTra Nil_19 önce Ahmet Özek di doktorum ama o hastahaneden ayrıldı o dönem düşük yaptım şimdi aşkın evren güler ve çok memnunum çok ilgili ve şimdiye kadar randevumda hiç beklemedim
Eminer seyma281015 ben yeni geldim ankaraya oyuzden pek bilgim yok hastneler hakkinda yenimahallede hangi dr hangi hastane
Ssraa KYLZ valla eşim öyle yapmak istedi pahalıya mı gelir bilmiyorum ben de nasıl istersen öyle yapalım dedim
Merveanneoluyor KYLZ ben de bize en yakın makul özel hastane burası olduğu için Etlik Lokman Hekime gidiyorum, doğum paketi aldım diğer hastanelere göre fiyat olarak da uygun Doğum paketi, ayrıntılı dahil bazıları dahil etmiyor onu. Memnunum doktorumdan da.