Aysehkm Rahime hocaya geçen ay hamile kalmadan adet sancım var diye gittim biliyorum çok sevimli güler yüzlü bi bayan ama orda da kafamı karıştırdılar ultrasonda bebeğe bakmıyolar bile doğru düzgün işte yok efendim ultrason kağıdı vermiyolar kağıt yok diye benim eltim de Rahime hocanın hastası vermiyor dedi. Verilmesi gerekmez mi bnce her anne almak ister yani