Mercan_72 Elif_49 Ben demiştim ne zaman belli olur dedi 12 haftada ayakları açıksa tahmin edebiliriz dedi. Bugün de ayakları açıktı tahmin yürüttü Bir ay sonra gel dedi
Blsm Mercan_72 ben bu hafta ikili tarama testi verdim sonuç icin diğer hafta bı daha gideceğim ama ultrasona alır mi bilemiyorum
Mercan_72 Blsm İkili tarama genelde erken çıkmıyor dedi bana bir ay sonra gel zaten dedi çıkar netleşir.
Elif_49 @Mercan_72 halla halla 😅 Benim kıza benziyor dendi geçen hafta , bu haftada gitmek istiyorum net olsun gonlumuzce diye Ama çekiniyorum bilgisayara bakarsa geçen hafta gittigimi görür 🤭😂
biranne__ Elsa57- aynı banada çevrem hep kız diyordu sonra öğrendik ki oğlanmış çok şartlandırma yapılıyor cidden de bzen çocugu karnımda severken kızım diyesim bile geliyor ama eminiz erkek oldugundan tabi 😀😅
Canan-06 Elsa57- ilk bebeğim kız 2. Gebeliğim sağlıklı olsun oğluşum olsun çok istemiştim rabbime şükür oğluşum olcak 16+5 deyiz kızım 4 yaşında hayırlı gelsin bebişlerimiz
Ays-0 Sebla55 Mercan_72 haftada çıkıntı vardı belli oluyordu benimde doktor erkeğe benzetti 😂😍 net olması için 14. Haftayı bekliyorum bakalım
Elif_49 @Mercan_72 öyle mi ben hiç gitmedim Adem hocaya gidiyorum aslında memnunum onunda cihazı net değil dedi ultrason kağıdını net cikarmiyormus o yüzden vermiyo ben de istiyorum ki versin hep anı kaliyor bize 🥰
Elif_49 @Mercan_72 Emre hoca Bilgisayardan falan bakar mı acaba 😁 ne zaman gitmişim.falan diye soruyor mu
Mercan_72 Elif_49 ya dersin enfeksiyonu var sana ilaç yazar almazsın ben geçen öyle yaptım hem kontrole gittim
Deletedmom_110 Elsa57- benimde ikinci gebeliğim bir kızım var 20 aylık erkek olsun istiyorum tabi önce sağlıklı olması önemli bu sene erkek senesi 🌸14 haftalığız şu an daha belli değil