Elsa57- Kızlar bugün öğrendim oğluşum olacakmış tuhaf oldum sevindim tabi ama hep kız olacak diyordu çevrem şartladim bende galiba kendimi 😂 sizinkilerin cinsiyet belli mi bu arada 16+4 te öğrendim ben gostermiyordu nazlı biraz bizimkisi
biranne__ Elsa57- aynı banada çevrem hep kız diyordu sonra öğrendik ki oğlanmış çok şartlandırma yapılıyor cidden de bzen çocugu karnımda severken kızım diyesim bile geliyor ama eminiz erkek oldugundan tabi 😀😅
Canan-06 Elsa57- ilk bebeğim kız 2. Gebeliğim sağlıklı olsun oğluşum olsun çok istemiştim rabbime şükür oğluşum olcak 16+5 deyiz kızım 4 yaşında hayırlı gelsin bebişlerimiz
Blsm Mercan_72 merhaba ultrasonda gösterdi mi çıkıntı falan? Benim de 12+3 de erkek dedi doktorum ama emin olamiyorum erken mi acaba diye
Ays-0 Sebla55 Mercan_72 haftada çıkıntı vardı belli oluyordu benimde doktor erkeğe benzetti 😂😍 net olması için 14. Haftayı bekliyorum bakalım
Blsm Mercan_72 Bana da gösterdi çıkıntı da sonradan değişenler olunca acaba mi dedim. Sağlıkla gelsinler de inşallah ☺️
Mercan_72 Blsm İnşallah değişmez canım. Zaten dedi 16’da belli olur ama bebeğim bacağı açıksa yine nettirV
Blsm Mercan_72 ben bu hafta ikili tarama testi verdim sonuç icin diğer hafta bı daha gideceğim ama ultrasona alır mi bilemiyorum
Mercan_72 Elif_49 canım. Cengiz yeşilbaş’a gidiyorum o genelde doğru söylüyor biraz ciddidir ama hep gidersen sana alışır yumuşak davranır
Mercan_72 Elif_49 Ben dört defadır gidiyorum beni tanıdı artık. Bir kere ben söyledim verdi bugün de gittim kendi kendine verdi sormadım😀
Mercan_72 Elif_49 vallahi bana ultrasonla gösterdi bebeği dedi bak işte kendini iyi hissettiği zaman herkese iyi davranıyordur😅😅 Çünkü bazen sinir