NesliErva Sibsibella hayırlı olsun inşallah. Benimde 5nisan sezaryan günüm ama 39+6 oluyorum ozmana kadar .çok geç gibi geliyor bana. Sizin kaç haftalık oluyor 5 nisanda
QueenMother Sibsibella kaç haftalıksın canım ben şuan 36+5 haftalığım randevum pazartesi bende tahminen nisan 4 filan gün verir diyorum çünkü ogün ameliyat günü
Sibsibella QueenMother NesliErva Şuan bende 36+5 im 38+6 oluyor 5 Nisan’da devlet.hastanesi takipliyim 39 a bekletiyorlar normalde.ama.bayram tatili girdiği için 5 ine verdi
QueenMother Sibsibella bende devlet takipliyim canım 38 le 39. Hafta arası alırım demişti rabbim hayırlarla kucağımıza almayı nasip etsin inş
Sibsibella Hayirsiyla kabusalim bebeklerimize inşallah son günler geçmiyordu ama gün verilince ayrı bir heyecan sardı
Fhnxxhnxdhnbg- NesliErva Benimde 10 Nisan devlet hastanesinde ikinci sezaryan hangi şehirdesinz bende 39 oluyorum tam geç değildir inşallah
esmakc Devlet hastanesi istediğimiz tarihe veriyor mu sezeryani yoksa kendileri mi belirliyor tarihi 4 nisanda 38+5 oluyorum
NesliErva Fhnxxhnxdhnbg- kayseride olucak doğum, benimde 39 da hemen alsa yine iyi ,bir gün daha dursa 40 haftam dolacak zaten