balbadem1 kuzenimin bebeğide karnında hareket etmezmiş pek doğunca acayip yaramaz oldu hala yaramaz teyze balım kimden duyduysam hep anne karninda hareketsiz olan doğunca yaramaz oluyormuş şimdiden sabırlar diliyorum🙈😅 gelişimiyle ilgili de endişe etme doktor sana birşey söylemediyse sağlıklıdır