balbadem1 her bebek aynı olmuyor tedirgin olmayın 😊mesela kızım çok sakin bı bebekti günde en fazla 2-3 kere hareket ederdi o da son haftalardaydi, şimdi yine hamileyim oğlum hiç yerinde durmuyor gece gündüz top oynuyor 😄 doktorunuza söyleyin yine ama her şey yolundaysa her bebek çok hareketli olacak diye bişey yok bence tedirgin olmayın anne karnında sakin olan bebekler doğunca da sakin oluyor ben çok rahat büyüttüm kızımı 😍