ilkgozagrim__ benim böyle çıktığında sancim vardı 35 + 4 te bana bi ağrı girdi karnim taş kesildi sırtım belim regl oluyor gibiydim bi de kırmızı nişan geldi hemen gittim 2 gün serum yedim geçti eve geldim.. senin sancin var alttaki çizgiden belli canım.. el ile muayene etti mi beni etti 2 cm açıklık vardı ..