alevShn Edaacar-ozkan ben de biraz katılıyorum doktoruma galiba :) her yolu deneyip çaresiz kalırsam ilaç kullanırım diyorum. Tabii daha tıbbi durumlar da var antibiyotik, fitil vs kullandım mesela enfeksiyon için.