Kaktuscekirdegi 25. Haftamdan beri yaşıyorum canım 30 haftalık oldum bebek yenş yeni yukarı çıktı ama 25. Haftada gittiğimde doktor alttan baktı bebeğin kafası Rahime çok yakın ondan hareketlerini aşağıda hissetmen normal dedi rahim uzunluğuma baktı normal dedi önlem amaçlı progestan fitil verdi ilişki olmasın ve ağır iş yapma dedi öyle 30. Haftaya geldim yarın muayenem var bakalım doktora ne diyecek ama muayne gününü bekle erkenden gitme bebekler sürekli pozisyon değiştiriyor sadece dikkat et çok ayakta kalma