Kaktuscekirdegi 27+3 haftalık hamileyim bebeğimi vajinamın üstünde hissediyorum bi baskı hareket var yaşayan var mı sebebi ne olabilir?
Boncukk123 Kaktuscekirdegi baş asaga duruyorsa baskı yapıyor olabilir canım ayaklarıyla vuruyor da olabilir
Nalinnn14 Kaktuscekirdegi bende 27+0 ım aynı durumu bugün yaşadım bi korktum hatta ama uzun sürmedi pazartesi doktora randevum var soracağım bende
Kaktuscekirdegi NGold doktora falan sordunuz mu normal mi evet bende de sürekli bi çiş hissiyatı var sürekli vajinamda hareketlilik
Kaktuscekirdegi Nalinnn14 benim dünden beri sürekli oluyor benimde pazartesi randevum beklesem mi bilmiyorum ama
Nalinnn14 Kaktuscekirdegi bence normal pozisyonundan kaynaklıdır diye düşünüyorum doktorunuzun numarası varsa sorun isterseniz
Mineartcc Kaktuscekirdegi aynı haftalarda benimde olmuştu bebek makat gelis duruyordur, Bi iki haftaya bas gelişe dönüp tüm tekmelerini gogsunuzun altında bolca hissedersin8z merak etmeyin endişe edilecek Bi şey değil
Eylul11 Benimde baskı oluyordu endişelenip doktora gittim ayakları oradaymış ve sebebi buymuş arada hareket ettikçe daha kötü hissediyordum 😀 çok normal korkacak bir şey yok 🌸
Flowersh Kaktuscekirdegi 27. Haftamda bende aynısını hissetmeye başlamıştım sürekli tuvalete çıkma ihtiyacı, çisim var hissiyatı yaşamıştım doktor bebek dönmüş baş aşağı da duruyor mesanene baskı yapıyor demişti korkma 🙏