Minkkelebekk Kızlar merhaba benim ilk gebeliğim 23.haftalık olduk hareketleri düzensiz bir gün çok aktif bir gün çok sakin geçiyor haliyle bu durum beni korkutuyor sizce normal mi
Hamisbayan Minkkelebekk çok normal benimde öyleydi 29 olduk şimdi de durmuyor 😂🩷 birde ilk gebelik stres yapma tatlım
Boncukk123 Minkkelebekk 28 e kadar düzensiz olur demişti doktorum daha küçük bebiş çoğunluk zamanı uykuyla geçiyor ama gün içinde takip edin tabii ki
Aysenurayse Minkkelebekk normal canım hatta daha büyük olduğu zaman dönemeyecek artık o zaman daha da azalacak hareketleri korkacak bir durum yok . Zaten çok küçük daha çokta güçlü değildir tekmeleri .
Minkkelebekk Narineee endişelenme bende ilk 18. haftada hissetmiştim sonra 3-4 günde bir oldu havuç yiyince hareketleniyordu havuç tüket hem bebeğin gelişimine ve suyuna çok iyi katkıda bulunuyo şuan 23 haftalığız 1-2 haftadır net bir şekilde hissediyorum
Narineee Minkkelebekk ya bilmiyordum bunu deneyeceğim teşekkür ederim aslında 3. Bebeğim ama diğerleri böyle deildi nasıl haraketli bebeklerdi
Minkkelebekk Hamisbayan ya öyle miydi insan yine de panikliyor işte cahillikten kaynaklı ilk olduğundan çok teşekkür ederim içimi bi nebze rahatlattığınız için 🙏🏻🌸
Minkkelebekk Boncukk123 hareket ediyor bugün 10 kezden fazla hareket etti ama güçlü değil o da endişe bırakıyor haliyle
Boncukk123 Minkkelebekk daha küçük canım o yüzden sert tekme atamıyor ☺️ 27-28 lere geldıgınde canını bile acıtacak ☺️🌸
Newmomanddad Bende 18 e yeni girdim. Tam olarak hiç hissetmedim. Ama ultrasonda doktor hareketli dedi bugün. Artık net olarak ne zaman hissederim ki. Acaba bu bebek mi diye düşünüyorum her karnmdaki harekette🤭
Minkkelebekk Newmomanddad o kendini çok güzel hissettiriyor canım acele etme zamanla hareket lerini hissedeceksin 18 de hissettim ilk sonra bir süre durdu şimdi 23 haftalığız dışardan belli oluyor hareketleri ama hala düzensiz beni de bu korkutuyor
Newmomanddad Minkkelebekk yaa inşaallah hissederim 🥰 çok heycanlanıyorm. Hangi haftadan sonra düzenli olması gerek ki.
Minkkelebekk Aysenurayse tekmelerimiz güçlü çünkü dışardan bile belli oluyor artık tekmeleri beni de o korkutuyor ya bu kadar belliyken düzensiz oluşu
Aysenurayse Minkkelebekk mesela düzen derken beniki gündüz sakin gece hareketli ama çık şükür hissetmek bile yeterli ilkinde bende sürekli doktora gittim hareketsiz diye tecrübe edindim . Olmadı takip et sende git doktora için rahat etsin