elifgunay55 Kaset test yaptım çok silik çizgi var ilacın etkisi geçmemiş demekki… kaç gün sonra kan vermeliyim 14 gün dedi doktor 29 marta denk geliyo beklesem mi beklemesem mi?
_Feslegennn__34 elifgunay55 bende 13 marta iğne olmuştum bat 23 bende sizin gibi düşünüyorum acaba test yapsam mi yoksa çok mu erken olur yalanci pozitif mi olur çok merak ediyorum aşiri kasık ağrım var ve bilmıyorum belirti olabilir mi ama aşiri üşüyorum sabah kadar titremekten uyuyamadım bilmiyorum ya🤦🏻♀️
Aisha777 elifgunay55 Merhaba Bendede 6 ci gunum 28 i test vermem gerekiyor..Bel ağrilarim var sizde var mi ağri?
elifgunay55 _Feslegennn__34 bende pcos var bat 20 görünüyor uygulamada aynı zamanda yaptırmışız senle
buse7272722 _Feslegennn__34 bendede öyle olmusdu gecen ay ilk kez asilama oldum, 11. güne kadar pozitifdi test malesef adet oldum kan sonucum negativ cikti erken test yapmayin derim 14. günü bekleyin
Aisha777 elifgunay55 Yaa evet bendede var bugun aşiri bir ağridim korkuyorumda acaba kotu birseymi fln diye
elifgunay55 Aisha777 Aisha777 benim asıl olayım aşılama yaptı çişimi tutamadım en fazla 10 dk yatabilmişimdir belki değildir bile mahvoldum
tatlibebegim_ Aisha777 belirti arama asla belirtisi olup tutmayanda var belirtisi olmayıp tutanda varr
Aisha777 elifgunay55 Bende 15 dk fln uzandim gerek yok çok uzanmaya dedi doktorum sora eve geldim eve geldigim gunden hic kalkmadim ayağa bakalim..Ozel değilse doktorunuz neden aşilama önerdi?
elifgunay55 Aisha777 doktor önermedi ben dedim yapalım diye ayrıca aşılama öncesi idrara sıkışık olmak gerekiyor ya öyle dendi… idrara sıkışıkken daha iyiymiş