Hicooo doktorların hiç biri beslenmeye bakmıyor halbuki tamamen sağlığımızı etkileyen bir konu .ben genel olarak zayıf yapılı biriyim kiloma sporuma beslenmeme kendi çapımda dikkat ediyorum az kilo aldım hamilelik sürecinde de ,doktor genetik yapıyla alakalı olabilir dedi ama kalbin büyük gözükmesi benim kafamı kurcalıyor oda artık doğumdan sonra belli olacak. Siz yine beslenmenize dikkat edin bence en önemli konu o. Gereksiz karbonhidratlar şekerli besinler vs yerine sebze meyve protein tarzı şeylere ağırlık verin, bol balık çiğ kuruyemiş süt ürünü tarzında şeyler olabilir. Çokta kafanıza takıp stres yapmayın 1-2 hafta artı eksiler önemli değilmiş ultrason cihazları da %100 doğru ölçüm yapamıyor bazen. Pozitif düşünün sağlıcakla gelsin bebiş🌸