Öncelikle bebeğine Allahım şifa versin benim bebeğim de yattı 1 hafta tez vakitte sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende süt sağıp gönderiyordum ilk başlarda çok gelmiyor yoğun kıvamlı süt geliyor
Ama bir damla da olsa onları sağıp gönder bebeğine ben milk tea diye bir çay var ondan alıp içmiştim hastane veya damlalar var onlardan alabilirsin sağmadan önce sıcak su torbasıyla göğsüne tutarsan süt damarların yumuşuyor ve daha fazla geliyor