Gulaysrcn esnyz14 teşekkür ederim 🙂 evet kendin yapmak başka tabi. Geçen gün perde astirdim mesela bekle dedim ben gelene kadar asmis. Baktım dikişler ters bunun gibi şeyler iste😀
Gulaysrcn Gulluuuuu ilk başlarda biraz aşağıdaydi ama şimdi bi problem yok çok şükür hersey yolunda. İlerleyen zamanlarda duruma göre bakicam artık ben de bazı şeyleri sonraya bırakırım muhtemelen
Gulaysrcn Adenala evet gün geçtikçe daha zorlaşıyor hersey eski hareketli zamanlarımı özledim insanın kendi işini kendi yapabilmesi çok değerliymiş gercekten 🙂