Newmomanddad çok teşekkür ederim 😍 şekerim çıkmadı hiçbir doğum belirtim yoktu yürüyüş squat anana hurma bunlar rağmen 38 de 1,5 cm lik olan açılma hiç ilerlememişti 40+4 te nişanım geldi aşırı hafif de sancı var gibiydi doktorum o gün alttan muayene ile tetikledi ve o gün sancılarım sıklaştı ertesi gün yatışım verildi 40+5 te sancılarım çok sıklaştı ve gecesi saat 4 gibi açılma 3 e çıktı 5 oldu derken 40+6 sabah 10 da kendi sancılarım ile açılmam 10 cm oldu ve doğurdım ❤️