Kız ismine karar vermek çok zormuş bende her gün akşama kadar isim bakıyorum 🥺 ilk Aybüke de çok kararlıydım sonra neden bilmiyorum fikrim değişir gibi oldu şimdi Mihra diyorum ikisi eşim uyumsuz diyor Aybüke Mihra olmaz ya Aybike ya Mihra koy diyor çok kararsızım bende yazılan hepsine baktım tek tek postları geziyorum isim hakkında 😅