KurkmantoluMadonnaa İlk doğumumda 5 gün yürüyemedim nerdeyse 4 saat sonra ilk yurutmuslerdi canım çok yanıyordu ağrı kesici vuruluyodu ama bu doğumda ilk 8 saat sonra yürüttüler daha kolay ayaklandım sanki devlet olduğu için sürekli iğne vurmadilar ama bi tane daha çocuğum olduğu için bir an önce ayaklanmam gerekti ağrım az şuan annem yanımda 3 gece 4 gün yatış