KurkmantoluMadonnaa bende şu an 37+2 oldum. 1 hafta önden gidiyor kızım. Gelişimi çok iyiymiş. Daha fazla içeride kalmasın dedi doktorum. O yüzden 30 marta sezaryen günü verdiler.
Eğer 30 marta kadar normal doğum olursa normal yapmak istiyorum. Gelmediği taktirde zaten sezaryen günüm belli.
Hareketle ilgili bir şey diyemeyeceğim eğer içiniz rahat değilse bir acile gidin bakılsın bebişinize içiniz rahat olsun 😘😘😘