Kızlar baştan beri İpek ismini çok beğeniyorum yanına birçok farklı isim düşündüm pek uyumlu isimler yok . Kaynanamın ismi de Sevgi eşim ve annem sevgi ismini koymamı istiyor kormaktq istemiyorum aslımda eski kötü bi işim olmadığı için sizce İpek Sevgi ismi nasıl uyumlu mu fikirlerinizi paylaşır mısınız 🙏😩