keremalya1724 Kizlarrr biz doğduk sahurun nurunda 🥹❤️ 15.03.2024 te 23.30 da annemin zoru ile sadece nst bağlanmak için geldim hastaneye açılmam 2 cm olmuş bebek yukarida birazcik basıyor rahim ağzı hiç yumusamamis dedi nst de bebek kalp atışları sürekli 110-120 idi doktor hanım bir kere daha nst görmek istedi o sırada sancılarım sıklaştı ebe sen geldiginden beri sancıların sıklaştı farkindamisin dedi alttan tekrar muayene edicem seni dedi bende diyorum ki en fazla bebek baskı yapıyor mu silinme var mı ona bakar seni gondermiyorum yatışın yapılacak dedi Allah’ım bir korktum bebek kalp atislarindan dolayı öyle dedi sandım neden dedim 5 cm olmuşsun bugün doguruyorsun dedi 🥲 bir çığlık attım kızlar sevinçten ağlamaya başladım ebeye sarıldım hemen doulana haber ver dedi 😍 doulam geldi Allah ondan binlerce kez razı olsun o olmasa elli kere sezaryene girerdim bebegi kanala indirmek için neler yaptı size anlatamam nst çekilirken hep oksijen taktılar bana saolsun bebeğin kalp atışlarını yükseltmek için nstde bile neler yaptı bana ve yükseldi elhamdülillah nst sonrası tekrar çatı muayenesi oldum 7 cm dedi hemen duşa soktu doulam bir saat duşta topta hareketler yaptım çıplak olarak çıktım sancılarımın şiddeti öyle bir arttı ki ikinmaya zorladım kendimi dayanabilmek için doulam aslı içinden mi geliyor yoksa isteyerek mi ikiniyorsun ona göre muayene istiycem dedi bende bilerek ikiniyorum acımı hafifletsin diye dedim ama artık dağ gibi kadını bir itiyorum kızlar canımın acisina gel dedi doğumhanede bir kontrol etsinler girdim 8-9 cm olmuşsun 1 saate doğar başı yukarda biraz daha dedi ebe öreke de otur biraz iyi gelir dedi odaya geçtik örekeye oturdum Allah’ım bir sancı vurduuu bogazim patlayacak gibi bağırıyorum ve ıkınmak istiyorum doulam daha var dedi ebe ıkınma henüz diyor ama ben dayanamıyorum hemen ebeyi cagirdi tekrar o sırada yine sancı vurdu ve suyum geldi ebe geldi alttan baktı odanda doğurmak istermisin dedi hayır dedim doğumhanede istiyorum o zaman koşarak gidicez çünkü beş dkya geliyor bebek dedi bi gidişim var doğumhaneye 😅 çıktım çatala nst koydular tekrar ebe nefes al ver diyor ama alamıyorum ikinmak istiyorum bebeğe oksijen gitmesi lazım nefes al diyor herkes sürekli doktorum geldi o sırada hocam çıkarın artık nolur dayanamıyorum dedim sancı gelince ikin makata ellerini yanlardan tut aşağıya ittir dedi ama ben acidan kendimi yukarı atıyorum zar zor ikindim bı kere daha dedi yine ikindim son bikere daha diyor ama benim sonuncuya gücüm yetmiyor çıktı mı gozukuyor mu dedim erik kadar dedi Allah’ım başımdan aşağı kaynar sular dokuldu o sırada ben catalda ölücem diye düşünüyorum 😂 ben beceremiyorum Cook zor diyorum sürekli doktor hayır çok güzel yapiyorsun diyor sancı arası dinleniyorum sancı geliyor yine ikin popom yirtilacak aa vajinamdan çok popom acıyor hatta dedim götüm çok acıyor hocaaam 😂😂 ilk ıkınma okey ama sonra ki ikisine bitiyorum gücüm kalmıyor doktor iki tane güzel sanciyi kaçırdın bebek doğmuştu dedi sonra tekrar ikindim harika ikindin mandalina yaptın dedi iki kere daha gülüm hadi dedi ikindim kavun kadar oldu hadi dedi sonuncuya gücüm yetmedi güzel ikinirsan dogacak dedi sancım geldi ikindim tamam atlatmasi gereken bütün kemikleri atlattı bı kere daha ikin ama güçlü değil dedi ben butun gücümle ikindim yırtılmam oldu o yüzden anaam baktım diyorlar ki ağlamaya çalışıyor tipe bak çok güzel falan nasıl yani kafasi çıktı mı dedim bak asagiya dedi Allah’ım kafası ordaaaa sonra ufle sadece ıkınma dedi kollarini çıkardı ve doğdu melegimmm başladı ağlamaya kucağıma koydular kan atimi bitene kadar kaldı eşim geldi kordonu kesti plesantanin doğmasını bekledik sonra dikislerim atıldı elhamdülillah ssvd yapmak nasip oldu zordu ama çok güzeldi kızım iyi bende iyiyim doğumhaneden yürüyerek çıktık hamdüselanalar olsun rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻 Alya balım 39+6 hafta 3230 Gr 51 cm 34 cm baş çevresi dünyaya geldi 🧿❤️❤️
mavikalpvemavikalp keremalya1724 Ay allahım nasip et inşAllah çok güzel olmuş sağlıkla büyüsün minnoş🥹🥹🌺🌺❤️❤️
elmaelmaelma keremalya1724 hatta dedim götüm çok acıyor hocaaam 😂😂 Ayyy bu kısım gözümde canlandı, çok güldüm 😂 Ama sonunda da burnumun direği sızladı 🥹 Gözünüz aydın, hayırlı evlat olsun 🙏🌸
Anneeadayi3 keremalya1724 plesantanin çıkışı da bebek kadar zor oluyor mu onu kendi çıksın diye mi bekliyorlar bilgi verir misin bu arada Allah analı babalı büyütsün inşallah
06_hb06 Rabbim analı babalı büyütsün vatana millete hayırlı bir evlat olur inşallah çok şükür kavustunuz yani gözünüz aydın inanın göz yaşıyla okudum bende 32 haftamdayım rabbim benle kızımada böyle kavuşmak nasip etsin inşallah çok çok mutlu olun inşallah 🥹🤲
keremalya1724 06_hb06 çok teşekkür ederim kuzum benim inşallah rabbim sağlıkla kolaylıkla Cook güzel bir doğum nasip etsin sana da ❤️❤️❤️
06_hb06 keremalya1724 çok teşekkür ederim Allah razı olsun rabbimde sizin evladınızı size bağışlasın inşallah ❤️🌸🤲
keremalya1724 Ezgisrerkli Allah razı olsun ❤️ ilk doğum 6 sene önce sezaryen ikinci geçen sene Mart ayında 6 aylık malesef kaybettik normal doğum. Kızıma doğumdan üç ay sonra hamile kaldım.
keremalya1724 elmaelmaelma hahaha sorma kız çok fenaydı acısı totomdan doguruyorum sandım 😂 saol kuzum benim Allah razı olsun ❤️❤️
keremalya1724 Anneeadayi3 teşekkür ederim Allah razı olsun ❤️ plasentanın kendi doğmasını bekliyor benim doktorum müdahale etmiyor o sırada ben göğsümde bebeğimi sevdim plasenta kendi kendine geldi neredeyse hissetmiyorsun onun çıkışını
Anneeadayi3 keremalya1724 anladım çok uzun süren birşey değil demek ki birde birşey sorucam en büyük korkum utancim yani ya ıkınırken tuvaletimiz gelirse o an nolucak bunun için bir önlem alınıyor mu acaba
3_oglan_annesi Anneeadayi3 yatış yapilacagi sırada lavman falan veriliyo snra WC ye gidip bosaltiyosun zaten o aralar içecek vs yasak geliyo
keremalya1724 Anneeadayi3 benim doktorum makata gazlı bez tutuyor canım ama emin ol o an kakami yaparım en son dusunecegin şey bile değil biran önce çıksın diyorsun kaka falan umrunda olmuyor 😅
Seymamemektar keremalya1724 hayırlı olsun canım analı babalı büyüsün sağlıcakla inşallah 🥰 39+1deyim bende ssvd istiyorum geçen hafta çatı muayenesinde ne açıklık ne yumuşama hiç bişey yok bebek kanala inmemiş demişti doktor. Kanala indirmek için bebeği neler yaptın acaba paylaşman mümkün mü sakıncası yoksa ☺️
keremalya1724 Seymamemektar amin kuzum Allah razı olsun ❤️ ben doula ile anlaştım doğum yaptığım gün çatı muayenesinde bebek başı yukarıda kanala inmemisti ve yumuşama sıfırdı ama beş saat sonra bebeğim kucağıma geldi doğum anında indi tamamen. 9 cm olmuştum muayenede başı hala biraz yukarıda 1 saat daha surer dedi ebe odaya gittim beş dk sonra ikinmam geldi doğumhaneye koşarak gittik bebeğim doğdu yani hiç kafana takma biranda oluyor hepsi ❤️
erkulneslihan89 keremalya1724 hem gülerek hem ağlayarak okudum rabbim tüm hamilerlein sağ salim hayırlısıyla kucağına almayi nasip etsin inşallah 🩷 sizede kizinizada maşallah Allah anali babali büyütsün inşallah 😘
keremalya1724 erkulneslihan89 Allah razı olsun kuzum rabbim sizlere de su gibi doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️❤️