Bebekkk00 inşallah canım bence hamileliğin en güzel dönemi 2. Trimester bünye tamamen alışıyor bulantıların geçmesi yemeklere düşkünlük yavaş yavaş bebeklerin haraketleri göbüşün çıkması tam hamile modu😆 ama 3. Trimester daha zor geçiyor olabilir çünkü bebek büyüyor bir an önce doğurmak istiyorsun ağırlaşıyorsun işlerini fazla yapamıyorsun 😆