Zeyy12 sancılarım 2 gün önceden başladı açılmam olmuyordu doğum yaptığım gün sabahtan gittim açılmam yine yoktu 1-1,5 saat kadar sonra 5cm açılmam olmuştu öyle yatışım yapıldı suni almadım çokta korkuyordum ilk doğumum da suni vermişlerdi çok fenaydı ama Buda aynıymış yani 🫣 kendi sancımla doğurdum yani ve benimde 2. Sizinde muhtemelen hızlı ve ani bir doğumunuz olur hazırlıklı olun 😃