Burcu58 ilkte de aynı hastanede yaptım ama o zaman böyle değildi yatarak geçirmiştim şimdi rahatlamış biraz ben hatta kendim çıkardım nst yi falan girdim duşa dayanamadım beklemeye zorlamaya başlamıştı onlar gelene kadar da zaten hallettim işimi🤣 çok şükür Buda geçti kan uyuşmazlığı çıktı bebişle sarılık sınırda olunca fototerapi almaya başladık inşallah yarına düzelir de çıkarız Rabbim beterinden saklasın cümlesini ❤️ senin bu daha kolay olur artık hem kıdemlisin hem vücut daha iyi uyum sağlar sanırım şahane bir doğum hikayesi de sen den bekliyorum vakti geldiğinde inşallah Rabbim sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 😘