Ego bişey diyemem ki 22 martta adet olacaksanız erken freylee diye test var kaset üzerinde erken test yazıyor ama ilk idrarla kesin sonuç alınır ben hep ilk idrarla yaptım 1 kere öğlen yaptım artımeddi o da zaten silik çıkınca her sabah ilk idrarla tekrarladım adetinizi bekleyin bir belirti yoksa uyku bulantı halsizlik çok fazla idrara çıkma gibi