Mels2506 bizde Şuan 35+5 deyiz
Henüz doğum şeklimiz net olarak belli değil tam zamanlı gelirse 14,19 Nisan görünüyo
Ama çatı muayenesini bekliyorum doktorum 34de Alttan muayene etti çatı muayenesi değil ama yinede şey dedi çatın dar gibi geldi dedi eğer öyleyse bizde sezaryen günü alırız ama değilse minik kızım ne zaman gelmek isterse
Bütün annişler sağlıkla alsınlar bebişlerini kucaklarına.