esnyz14 Elif_26 O geleceği zamanı bilir üzülme sen, strese girme Rabbim her konuda yardımcınız olsun inşallah 🌸 benim kızım da 37+5’te kendisi geldi hiçbir sorunu yok güzel şeyler düşün💐
_Hulya7106 Elif_26 haftası gayet güzel bence doğsa da herhangi bir sorun teşkil etmez sağ sağlim kavuşmanız dileğiyle 🫠🌸
minikfasulyeannesii Elif_26 Kızım 37+2 doğurmuştum çok sükür bı sıkıntı olmadı küvezde de kalmadıydı kilosu 2550 ydi Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin doğum başlamışsa bir avaz da kurtulmak nasip olsun.🌸
Elif_26 esnyz14 ay doğurmadım kızlar ama kafası iyice aşağıya inmiş bide çok hareketli o yüzden ağrın oluyor yorma kendini fazla dinlen haftaya sezeryan gününü belirleriz dedi ben sezeryan istediğim için
Sumeyra-24 Elif_26 hiç korkma ben 40 gün önce 36+3 Ken dogum yaptım normal doğumdu küveze bile alınmadı bebeğim şükürler olsun bir gün yattık çıktık moralini yüksek tut bebeğine kavusacaksin bu anın tadini çıkar olumsuz düşünme
esnyz14 Elif_26 Hadi gözün aydın kuzucum💕 gönlüne göre vermiş Allah 🌸 Eskişehirli misin kız sen, 26 niye?😹
AsyA_34 Elif_26 Benim de 10 dk da bir sonra 6 dk ya düşmüştü hastaneye gittiğimde de 2 cm açılmam vardı belirtiler de aynı senin gibiydi 🥹