Beybitooo aley_gnr34 bence 3.yaptıgınızda çişinizinde hevesi kaçmış çıkmamış 😂 şaka bi yana testler pozitif duruyor ama kanama olayı girince işin içine sıkıntı bence kan falan vermeden bi kadın doğuma gidin
ikizprensesannesi @aley_gnr34 En üsttekine göre bariz var sonda bariz yok ortadaki şüpheli🥲 Çok ilginç çıkmış testleriniz silik bile değil ilki bayağı net kan testi belirler bu işi :)
Gulaysrcn aley_gnr34 kiz 10 dk arayla test mi yapilir cisinin bile kafasi karismis😀 testlerden biri bozuk o zaman ama hangisi 😀
Beybitooo aley_gnr34 bence beklemeyin düşük tehlikeniz varsa hemen iğne ilaç başlıyorlar öyle kurtarıyorlar sonra pişman olmayın
Edos123 aley_gnr34 ilk testin çok belirgin canım olmayan birşey de çıkmazdı bence sen yine de tedbirini al bir kadın doğuma git hem beta ölçerler hem kese var mı diye bakarlar en azından varsa gitmedim diye pişman olmazsın
B1cnm aley_gnr34 aslında ilişki yaşıyan kadınlar o ay kimyasal geçirmişse bile adet gibi olduğu için farkında olmadan vücut adet gibi atıyor bizde erken gebelik testi yapınca çift cizği çıkınca sanıyoruz hamileyiz adetin günü geçmesi ve kaset test yapmak hayal kırıklığına uğramamak için en iyisi normal bir durum aslında bu erken gebelik testleri psikolojiyi çok bozuyor
neseaydin Canım 4 çocuk doğurdum böyle sonuç görmedim :) yanlış anlama seni güldürmek için söyledim🥰 can sen uyu bence içini ferah tut sonra kan testi yap inşallah herşey gönlünce olur:) saat erken olsaydı fotoyu ebeye atardım o söylerdi ne olduğunu..
bussratoygg aley_gnr34 ayy kanamanın bu şekilde olması kafa karıştırıcı bence sen bir kan ver, benim ilk gebeligim kimyasaldı ama kanama durmamıştı adet kanaması gibi devam etmişti durması garip belki düşük tehlikesi vardır ve ilaçla durdururlar bence mutlaka gözükmelisin ya