aley_gnr34 ayy kanamanın bu şekilde olması kafa karıştırıcı bence sen bir kan ver, benim ilk gebeligim kimyasaldı ama kanama durmamıştı adet kanaması gibi devam etmişti durması garip belki düşük tehlikesi vardır ve ilaçla durdururlar bence mutlaka gözükmelisin ya