Ebruli6 bana devlet yazmıştı ilkinde bulantı kusma yaptı ki kan oranım baya baya yüksekmiş tahlil yapmadan 12. Haftada başlamıştı sonra özelde tahlil yapınca kestik rahatladım. 25. Haftamda yine devlet de 12.5 kan oranı olmasına rağmen başlayalım 11 kere düşmeden dedi ferrum demir hapı yazdı Allah ım resmen işkence çektim o 8 gün boyunca Allah kimseye yaşatmasın kabızlık illetini. Afedersin yapamayınca hem kustum hem ayy neyse.. sonra eşim eczaneye gitti Oquen marka demir ilacı aldı zaten diğer vitaminlerimde o marka. Eczacı direk bu ürünler bitkisel devletin verdikleri kabızlık yada tam tersi ishal falan yapıyor demiş.. zaten ferrum kestiğim günün ertesi gün dahi rahatladım. Ayrıca kuzenim bebek olunca da devletin yazdığı vitaminleri kullanma bebekte de kabızlık vs yapıyo dedi…