Ebruli6 Anneler bi kac gundur buyuk abdestim simsiyah oluyor internetten arastirdigima gore demir hapi yapiyormus bu durumu yasayan varmi korkmali miyim daha once hic yasamadim ilacada yeni basladim bu arada
Yasemincee26 Ebruli6 korkmayın aylardır kullanıyorum malesef böyle. Gaita koyu renk siyah ve kokulu oluyor
neseli96- Ebruli6 aaaa bak ben araştırmadım ama benim de aynı şekilde simsiyah benim de demir yüzündendir o zaman
Seyda_aa Ebruli6 bende de hamileliğimin ilk baslarinda yaptı ama sonradan düzeldi korkmana gerek yok bnce
Sadeceanne2 Ebruli6 😄😄😄 beni mahfetti. Valla ama kabız olmak tan iyidir 20.haftaya kadar kabızlık çektim maalesef kusmam çoktu 🥴🥴 vücutta su besin almıyor du. Ne kadarda içsem yesemde şimdi 🤲🤲🤲🤲 o yüzden 😄 seri ye bağlandığı sürece sıkıntı yok 😄
OYKUmom Ebruli6 bana yazdığı hapta aynı öle yapıyordu bide kabızlık yapıp karnımı ağrıtmıştı çok doktora söyledim ücretlisini yazayım o dokunmaz dedi onu aldım o kadar çok rahatladım ki hiçbir etki yapmadı
Tugcev Ebruli6 hamile değilken de kullanıyordum dediğiniz gibi siyah isal oluyordum. Hamileyim yine aynı. Tamamen ilacın yan etkisi maalesef
1Yarengenc İlacı 17. Haftamda içmeye başladım zamanı doğrumu bilmiyorum o hafta verdiler o zamandan beri büyük abdestim siyah ve sürekli bir anda tuvaletim geliyor aşırı fazla kasık ağrısıyla beraber