Mesen Bhyshn özelde 2 güne çıkıyor ben devlette yaptırdım 1 ay sürdü 😂 ama şöyle birşey var %100 net sonuç vermeyeceği için para vermek istemedim aynı kan ordan da alınıyor sadece sonuç süreci değişiyor. 11+4 haftalıkken verdim.
Ess03 Yapılması gerekir mi sizce ben açıkçası sadece detaylı düşünüyordum ama Dr zeka olarak bişey diyemem ikiliye bakmazsak dedi 🤷🏻♀️