Seherr cnm merhaba bende geçen sene Haziran ayında kalp atışları oluşmadığı için kürtaj olmak zorunda kalmıştım zor ve duygusal bi dönemdi. Hiç isyan etmedim ve hayırlısını diledim rabbimden şimdi çok şükür 34 haftalık hamileyim kızımı sağlıkla kucağıma almama az kaldı Allah’ın izniyle. Bende çok endişelendim acaba ilki gibi olur mu diye ama Allah’a emanetiz sonuçta karnınızdaki de öyle. İçini rahat tut rabbim sana da güzel günler göstersin canım