Moralsizanne Seherr canım sağlıcakla kucağına alırsın inşallah... adetin geçtikten sonra mı test yaptın
Seherr Moralsizanne 1 gün kala yaptım canım normal gebelik testi ile çıktı hemen sakın kendinizde belirti aramayın benim hiç belirtim yoktu ama diğer hamile olmadığım aylarda hep değişik değişik belirtiler yaşıyodum
Seherr Mahbuss iyim canım benim sen nasılsın bugünde gittim doktora korkudan uyuyamıyorum betaya baktırdım yine 196 çıktı pazar günü 70 di yükselişi nasıl bilmiyorum ama sadece korkuyorum ilk seferki gibi olur diye sen naptın durumlar nasıl
Mahbuss Seherr çok iyi canım benim düşünme bu kadar bende aynıyım bu ay hiç düşünmedim normalde bu zamanlarda belirti aramaya çalışirdim kendimde ama aramıyorum bebek istediğimizden beri 32 günde bir oluyorum 32. Güne göre hesaplarsam daha 12 günüm var
Muzaffer Seherr eşime söyleşim değerinizi oda değerlendirdi ve tek kelime söyledi “MÜKEMMEL “ 😂 ikizlerime hamileyken her an benimle olduğu için biz ne biliyorsak fazlasını öğrendi. Sigara alkolden uzak dursun diye e ekledi folik asit zamanında düzenli içsin kardeşime selam söyle hayırlı olsun diye de ekledi. Öyle mutlu haberler olunca paylaşıyorum eşimle hemen . Bizde böyle mutlu oluyoruz . İnşallah bizlerde yaşadığımız acı tecrübelerin ardından böyle mutlu haberler vereceğiz. İçini ferah tut Allah’a emanet kuzum.
Seherr Begum94 bugün tekrar baktırdım 196 ya yükselmiş pazar günü 70 dü tek korkum sağlıksız olması bir kere kürtaj olmuştum çünkü inşallah bu sefer kötü bişey olmaz dua edin bana kızlar korkum uyutmuyo beni :(
Aytac_Guven Seherr öncelikle hayırlı olsun canm bende hamıleyım benim 2cı olucak inşallah gününden kaç gün geçmişti bende cuma gıdıcem hastaneye
Seherr Mahbuss canım burda hep diyolardı ya kafanıza takmadığınız ay oluyo diye gercekten doğruymuş bu ay nede olsa olmuyo diyerek hiç önemsemedim sürekli tüp bebek araştırdım normalde her ay belim falan ağrırdı bu ay belim bile ağrımadı düşün yani sadece yumurtalığım ağrıdı onuda hasta olmama bağlamıştım sende hiç kafana takma sadece adetten sonra ilişkiye önem ver bu arada elimde ovülüsayon testi var canım ihtiyacın varsa sna gönderebilirim
Seherr Minikpanda güzel düşünmeye çalısıyorum canım ama yinede hep bi korku var inşallah geçer bu korkular sağ salim alırım kucağıma 😇 allah isteyen herkese sağlıklı güzel bebişler nasip etsin siz ne kadarlık hamilesiniz 😇
Mahbuss Seherr canım bu ayı gecireyim bakalım sen ihtiyacı olanlara ver alamayanlar vardır belki .Yinede teklif ettiğin için teşekkür ederim 😘😘
Melkeboz Seherr bende 2 yıldır çocuk istiyorum olmuyor bi türlü . Ovülasyon çok duydum hala denemeyim yardımcı olur musunuz?😞 Bu ayda olmadı sabah adet gördüm .
Minikpanda Seherr biz kocaman olduk canim 38+4olduk darisi senin basina su gibi aksin zamanlarin kucagina alacagin gun gelsin insallah Amin amin canim rabbim kimseyi aratmasin. Gec olsun guc olmasin ki evlat kiymetini bilelim ❤️❤️
Seherr Minikpanda Amiiiiin canım güzel dileklerin için çoook teşekkür ederim 😇 Maşallah az zamanınız kalmış sizin hayırlı, ağrızısız sızısız doğumlar diliyorum ❤️❤️
Seherr Mahbuss bu ay hiç kafana takıp belirti arama inan daha iyi oluyo :) bide ben bu ay süt maydonoz buharı yaptım etkisi varmı bilmiyorum ama dene istersen 1 litre süte maydonoz atıyosun sapları ile iyice kaynatıyosun üstünden buharlar çıkana kadar sonra etek giyip buhara oturuyosun ama dikkat et yakmasın seni buhar üst üste 2 yada 3 gün yapabilirsin internetten de bi araştır inşallah faydasını görürsün ❤️❤️❤️
Mahbuss Seherr araştırayım canım çok sağol 😘😘 inşallah sağ salim kucağına alırsın bende hamile kalırsam bu ay arkadaş olur bizimkiler 😊😁
Seherr Muzaffer çoooooook sağolun canım benim ben bu haberi 1 yıldır bekledim bazen ümitlendim bazen hiç anne olamicam sandım bi istedim bi istemedim karmakarışık şeyler yaşadım yani kısmet bu ayaymış . Sizde hiç kafanıza takmayın sanırım herşeyin bi zamanı var ovülüasyon testini deneyin mutlaka ben 4 aya yakındır deniyodum bu ay denemedim ama adetten sonra ilişkiyi sıklaştırdım sadece Allah hepimizin kucağını tatlı sağlıklı bebişlerle doldursun 😇😇😇😇
Minnosaile Seherr bende adetten 1 gün önce bakmıştım sonra kan testi verdim değerim 300 küsür çıkmıltı 🙂 ilk 3 ay doktorum bişey kaldırma indirme düzenli beslen dedi. İnşallah sizde sağlıkla alırsınız kucağınıza 🥰
Seherr Mahbuss ayyyyyy inşalllah canıııım bol bol dua ediyorum herkese inşallah kabul olur dualarımız 😇💕💕
Muzaffer Ozgeliz eşimin amcasında benim teyzemde çoğul gebelik görülmüş. Gerçi onların da sonuç olamamış düşmüşler ama ailede varmış vende bu şekilde öğrenmiştim. Tamamen doğal. Doktorum bunun hem ailesel hemde o ay uvulasyon dönemi bir hafta boyunca gergin olduğumuzdan da farklı günlerde döllenme olmuş. Umudum inşallah yine olurda olursa nasıl güzel olur 😍🥰