Selam ben de 13 haftalık hamileyim ilk bebeğim.
Sabah bulantısı oluyordu aç karnına kusuyordum sadece. Koku hassasiyeti oldu ama tiksinme vs olmadı. Son bir kaç gündür prilama başladım sabah bulantım olmuyor artık. 10 gün kullanıp bırakacağım bakalım nolacak 🥰 İnşallah zaman çabuk geçer ve bebeklerimizi kucağımıza sağ salim alırız 🩷