perihankrkya Son adet tarihine göre 7+5 ultrasona göre 7+0 haftalık. Aşırı bulantım var, kalkamıyorum hiç. Kusmada eşlik ediyordu ama 2-3 gündür durdu o ama bulantı asla geçmiyor. Bugün kontrole gittim bulantı ilacı kullanıyorum, bugünlerin geçmesini bekliyorum. Çok zormuş, ilk gebeliğimde hiç yaşamadım böyle şeyler. Bulantı beni yatağa bağımlı yaptı resmen. Allah yardımcımız olsun, sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah.