BADE38 ne güzel ifade ettin gerçekten o şekilde 8 sene mudecele etmek bazen ağır geliyor insana kaldırmaya çalışıyorum kaldıramıyorum bıkıyorum nefret ettirmek mi istiyor kendinden yoksam kendinden uzaklaştırmak mi anlamıyorum ne yapmak istediğini anlamıyorum hergun hersek dört dörtlük olacakmış gibi davranması beni sinir ediyor rahatsız olduğum halde herseyi yapmaya çalışıyorum kendime ona herkese yetişmeye çalışıyorum ama bazen yetişemiyorum olmuyor