Melsaboz Elazx benimde 2. Sezeryan olucak yarin tam 36 olucam ve gun vericegini soyledi en son gttgimde dr um
Elazx Melsaboz işte insan gününü bildi mi güzel oluyor tabi ki bebeklerin keyfine bağlı ne zaman gelecekleri önce de gelebiliyorlar bende şuan bas agrisi sersemlik alttan sanci var 3 gündür iyi değilim
Ccyln Elazx benim de yarın kontrolüm var 37+3 oluyoruz inşallah gün verir artık 2.sezeryanım olacak zaten
5sezeryanim Elazx yarın gün vermez ilk sezeryan değil ama sonraları devlet Hastanesi’nde bazıları 38. Haftaya ama genelde 39. Haftaya veriyorlar 4 5 gün önceden 1 hafta önceden verir şimdi vermez
Elazx 5sezeryanim randevu günü 36 içinde oluyorum gün verdi yani ama ben bayramda istemiyorum doktorum olmadığı icin
Meliek Elazx 34+4 um doktorum dün bana tarih verdi gelmişken vereyim dedi yoksa 36 da falan vericekti
Ruzruz- Hayır anlamadıgım 39+5 filan olunca olmuyo mu da 38. Haftada alınıyor bebek Bunun mantık acıklaması yokmu