Elazx 2.ci hamileligim arkadaşlar 35+1 yarın hastaneye gidicem kontrolüm var sezeryan tarihine kaçıncı haftada karar verdi doktorunuz yarın gün verirmi acaba
Busradmr077 Elazx ben 39 haftadayım perşembe günü gidicem gün verir çatı muayenesi yaptı bana normal doğuramazsın sezeryan olur dedi bir hafta sonra gel o zmn karar vericem dedi inşallah bu perşembe gittiğimde gün verir ama genelde 38 de gün verir
Elazx melike81_ demekki sana yakinim bende yarın verir inşallah ya 10 nisana falan bayramda doğuracam belli😁
Adenala Kızlar birşeyi merak ettim bu çatı muayenesinde doğum şekline karar veriyor ya mesela çatı kemiğine mi bakıyor neye göre karar veriyor biliyormusunuz
Elazx Adenala evet ilk gebeliğimde acilde bakilmisti çatıda kemik olunca çatı darlığı var diyip sezeryan yapiyorlar
Yagizinannesi_ Elazx 37 haftalık oldum banada tarih vermedi 39 dolsun bakalım dedi nisan başı olur ama net değil 🤷♀️
Elazx melike81_ valla ben 3 gündür sancı çekiyorum böyle attan vuruyor 2 3 saat midemi bulandırıyor korkuyorum ilk gebeliğin de Bi anda suyum geldi 35 haftalik doğum yaptım bunda da sanki erken gelicek gibi geliyor
Elazx snowglobe 2 yaşında oğlum var kaynanamlwrin gelip bakması lazım ve ramazan en azından bileyim hangi gün olduğunu ona göre herkes kendini ayarlasın insanın geride bırakacak birisi kaldığında aklı takiliyor
Elazx snowglobe işte hamileligimjn başından beri tek düşündüğüm oğlum eşim 3 gün bakicak kaynanamla bakalım nasıl olcak