Yesimtknr NGold okumuyorsunuz herhalde kan değerlerinize baktırın doktorunuza söyleyin diyoruz bence siz yorum yapmayın aa çok normal canım ne gerek var doktora her gebe yaşıyor diye bir cümle kullanmıyor kimse
NGold Yesimtknr hanımefendi ben size demedim zaten o lafı siz niye üstünüze alındınız normal bisey yok yazanlara dedim ben de kan değerleriniz düşük olabilir dedim zaten iyi misiniz siz