Dlnoz Merhaba benim nabzım hep 110 üzerinde burada neye göre doktormus gibi normal diye sallıyorlar anlamıyorum😂 benim doktorum kardiyolojiye sevk etti ultrasonla vs bakıldı bişey yokmus şükür ama sürekli olarak nabzımı takip ediyoruz yüksek tansiyonla birlesince sıkıntı bazen 135lere kadar çıkıyor siz de bence bir tansiyon aleti edinip takip edin ne olur ne olmaz. En sonunda da kan değerlerim çok düşük çıktı suan ilaç alıyorum 3günde bir serum tedavisi doktorum kan değerlerin düzelince belki düzelir diyor bi bastırmanızı tavsiye ederim