Ebruucar muhtemelen idrarında protein enfeksiyondan dolayı çıkıyor gebelik zehirlenmesinde hem yüksek tansiyon hem protein hem ödem olur yaşadıkların kolay olmamış ama bebiş için stres yapmamaya çalış Rabbim sağlıcakla kavuştursun inşallah en güzel çözüm bol su en az 3 lt su iç. Öyle bi gün gelecekki kucağına aldığında tüm yorgunluğunu unutacaksın inşallah 🤲