Kızlar dün idrarda protein kaçağı olduğunu öğrendim ama tansiyonum şimdilik yükselmiyor düşüyor. Bugün doktor 24 saat idrar biriktirip getirmen gerek dedi. Onunda sonuçları çıkınca net bişey konuşabiliriz dedi. Başına gelen var mı sonuçları neler olabiliyor?