neseli96- SiyahBeyazzz 35 + 1 olduk bizde dün akşamdan beri içimde korku var dün gündüz temizlik yaptım çok zorlanmasam da sürekli hareket halindeydim süpür mopla sil çamaşır at katla derken enerji geldi bi an dün hava çok güzeldi yoruldum baya önceden geceleri feci hareket ederdi durmazdı dün o kadar sert hareket hissetmedim daha uyanalı da bir saat oluyor şimdilik de hatalet ettiği yok kahvaltı yapıp tatlı bişeyler yiyip bakıcam korkuyorum
Nurrr0006 SiyahBeyazzz gündüz iyiyiz akşam olunca yatasım geliyor gece uykusu yok gibi bisey bugün sağa döndüysem sağ kalcam sola döndüysem sol kalcam ağrıdı resmen zaten düz yatmak da sakıncalı az kaldı hayırlısı bakalım
Aynur_41 SiyahBeyazzz 34+6 dan selamlar bende de toplanma sertlik oluyor ıkı gündür kalcamda pelvik kemiklerim de agrıdı çok yürüdüm ondan mı bilemedim bugün de hiç hareket hissetmiyorum normal mi acaba
SiyahBeyazzz ipeklinaismom ben de cok şükür iyiyim bu aralar, gecenlerde agrım oldu cok, sanırım üşüttügüm icin
SiyahBeyazzz ipeklinaismom ayagım şiimeye basladı son zamanlarda, sağ ayagım şişiyo, uzatıyorum ben de ara sıra
busra_21 34+2 olduk.Toplanmalarla setleşmelerle devam ediyoruz.Ara ara sıklaşıyor buda korkutuyor.İkinci gebeliğim ilkinde de oluyor muydu hiç hatırlamıyorum insan herşeyi unutuyor.Bol bol istirahat ediyorum.Sizlerde oluyor mu?
SiyahBeyazzz busra_21 bende de toplanma olıyodu 20li haftalardan beri, brine sormustum sancı olablir demşti ama Allaha şükür 35e kdar geldik
momqq Nurrr0006 canm bnde snn gbi o kalça ağrısından çok çektim ama bi çözüm buldum bnde tesadüf oda bnde işe yaradı snde de yarar umarım sabh yorumunu bekliyorum yaradımı yaramadımı die ☺️ konuya gelm bnde snn gbi kalça ağrsndan uyuyamıyodm oda meğersem çock kemik gelişimi dönemn de biz yeterli magnzyumu almaynca oda süt ve süt ürünleri yani peynir yoğurt tarzı şeyler çock da bzim vücuttaki magnzyumu alıyomş ve o yüzdn eklem ağrıları oluyomuş geçn gece ddm bi bardk süt içim ısınım içtim ve o gün o kdar rahat uyudum ki ertesi gün içmedim ağrı yine oldu ertesi gün tkrar süt içim sütmü fayde etti acaba ddm ki meğersem keramet sütteymiş erinmeyip ısıtp içtğim geceler çok rahatm ama içmedm mi ağrıdan uyuyamıyorm ha bide bnm L koltuk var onun sırtımızı yasladığımz uzun yastığı var onu gece koynuma alıyorm iki bacağmın arasına koyuyorm onu oda çok rahatlatıyo dene sabh yorumunu bkliyorum ☺️
Zehraskk Her an doğacak gibi hissediyorum 🥲 Ağrı ve karnımda sertlik arttı , oğluşum da çok hareketli hiç durmuyor ve kemiklerime iğne batıyor sanki. Perşembe gün alacağız sezaryen için🙏
Burcukk16 SiyahBeyazzz bende 35teyim ne zaman ntsye girecegiz ne zaman ogrenecegiz bende bunlari merak ediyorum
Zehraskk SiyahBeyazzz SiyahBeyazzz şöyle oğlum dönemedi başı yukarda ve 2 hafta önden gidiyoruz bu sebepten zorunlu sezaryen dedi bir de çok sabırsız nst de sürekli sancım cıkıyor
busra_21 didar00 Kasılma olarak kabul ediliyormuş.Rahim ağzını kısaltabilirmiş.Çok fazla felaket senaryosu var ama çoğu gebede de görülüyor yani.Bende 34+2 yim bu haftalardan sonra normal diyen de var.Ama doktorum olmasına hiç sıcak bakmıyor.
Zeehraaaa 34+2 den selam kızım hala çok hareketli kaburgamin oralara çıktı geziyor bol bol biraz uyku hali çöküyor bana arada nefes darlığı bu kadar 😊😌
busra_21 Zeehraaaa Aynıyız,bende 34+2 yim.Sizinde bebekte toplanma,karında sertleşme oluyor mu?Ya da yalancı sancılarınız.
Zeehraaaa busra_21 sancı vs yok toplanma var doktora sordum normal dedi bana 28 martta tekrar randevum var