Fattmasevinc Gunes05 merhaba ben hamileliğin ilk zamanlarında normal hastaneye gitmenizi tavsiye ederim eğer Bi sorun olursa özele gidin bence. Devlet hastanesi ücretsiz ve iyi doktorlar da var.
Ebru1717 Zeynnep merhaba sizin ikili testin sonucu kaç çıktı acaba benim bugün çıktı 132 de 1 dedi sizde bu değer neydi
Zeynnep Ebru1717 merhaba benim sonucum Perşembe çıkacak, Cumartesi doktora göstericem. Hiç fikrim Yok. İkili test başlıkları var isterseniz oradan yazın tecrübeli olanlar fikir verir size.
Ebru1717 ATC merhaba sizin ikili testin sonucu kaç çıkmıştı beynim bugün açıklandı sonuçlar 132 de 1 dedi